کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز وزش باد نسبتاً شدید با سرعتی کمتر از ۶۰ کیلومتر بر ساعت سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد.

وزش باد نسبتاً شدید از امروز مهمان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: پیش‌بینی وضعیت جوی استان سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد  امروز سه شنبه در شهر‌های شمالی و برخی نقاط نواحی مرکزی و جنوبی استان امروز ورزش باد متوسط تا نسبتاً شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: این شرایط جوی به نحوی است که سرعت وزش باد کمتر از ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود. همچنین از امروز تا پایان هفته در بعد از ظهر‌ها رشد ابر را داریم و شرایط برای بارش‌های رگباری و پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای فراهم است.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این شرایط در ارتفاعات استان از سفیدآبه تا قصرقند، فنوج، نیکشهر و راسک برقرار است، افزود: دریای عمان در جنوب سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده آرام پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

دریای عمان آرام  است 

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار