رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پرداخت شدن ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان خوزستان جهت رونق تولید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات جهت طرح رونق تولید از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های تولیدی پرداخت شده است.

وی افزود: طی این مدت ۱۲۷ مورد طرح با مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان نیز در کارگروه ستاد تسهیل مصوب شده که از این تعداد به ۳۴ مورد از آنان تسهیلات پرداخت شده و تعداد زیادی نیز پرونده تسهیلاتی توسط بانک‌ها در حال بررسی است.

نظری با بیان اینکه امیدوار هستیم تسهیلات مورد نیاز طرح‌های دیگر هم هر چه سریع‌تر فراهم گردد، اظهار داشت: این تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و بدون در نظر گرفتن بدهی معوق، چک برگشتی، شاخص‌های مالی و صورت مالی حسابرسی شده به واحد‌ها پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: وزارتخانه جهت رونق تولید واحد‌های تولیدی مجوز توزیع حدود ۱۰۳۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تولید و اشتغال به این استان ابلاغ کرده است که واحد‌ها می‌توانند جهت استفاده از منابع ذکرشده به سامانه بهین‌یاب مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ ن

پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی خوزستان

برچسب ها: رونق تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.