یک شکارچی متخلف پس از تعقیب و گریز ماموران محیط زیست شکارش را رها کرد و پا به فرار گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس پاسگاه منطقه حفاظت شده‌ مُند گفت: ۱۴ اردیبهشت در پی اطلاع رسانی ماموران مبنی برمشاهده یک موتورسوار متخلف در منطقه حفاظت شده‌ مند که دست به تعقیب و شکار آهو زده، ماموران یگان منطقه حفاظت شده‌ مند به منطقه اعزام شدند و متخلف را تحت تعقیب قرار دادند.

نجف جمشیدی افزود: ماموران به متخلف که از افراد سابقه دار است و یک راس آهو را شکار کرده بود، فرمان ایست دادند اما او بدون توجه به فرمان ماموران، فرار کرد.

وی ادامه داد: متخلف با توجه به تعقیب ماموران، وارد روستای بردخون کهنه شد و با استفاده از محیط روستا ضمن رهاکردن موتورسیکلت و آهوی شکارشده، پیاده به فرار ادامه داد.

رئیس پاسگاه منطقه حفاظت شده‌مند بیان کرد: موتورسیکلت متخلف به همراه آهوی شکارشده به پاسگاه محیط بانی انتقال یافت و با تشکیل پرونده برای متخلف به منظور سیرمراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سیداحسان موسوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز با اشاره به تلاش یگان حفاظت محیط زیست و محیط‌بانان برای حفظ تنوع زیستی این استان، از مردم استان خواست برای حفظ حیوانات و گونه‌های جانوری یاری رسان محیط‌بانان باشند.

انتهای پیام/ک

شکارچی متخلف پس از تعقیب ماموران شکارش را رها کرد

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.