ارائه تسهیلات خدمات سربازی به مددجویان کمیته امداد کردستان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: تسهیلات سربازی در قالب کاهش تعرفه، معافیت و انتقال به نزدیکترین پادگان محل زندگی به فرزندان پسر مددجوی کمیته امداد ارائه می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد کاظمی گفت:سال گذشته تسهیلات نظام وظیفه در زمینه‌های مختلف به یک هزار و ۳۴۹ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان ارائه شد.

وی افزود: از این تعداد مددجویی که تسهیلات سربازی دریافت کردند، ۱۶۳ نفر واجد شرایط خدمت سربازی معاف شدند ضمن اینکه این کار به این منظور انجام می‌شود که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانوار در کنار خانواده‌های خود مانده و کمک خرج آنان در زندگی باشند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: این افراد پس از معافیت از خدمت مقدس سربازی می‌توانند برای خودکفایی از تسهیلات اشتغال این نهاد بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: سال گذشته همچنین ۹۰۴ نفر دیگر از فرزندان پسر خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان از کاهش تعرفه صدور کارت نیز بهره‌مند شدند.

کاظمی درخواست برای انتقالی محل خدمت را یکی دیگر از شاخص‌های تسهیلات نظام وظیفه اعلام کرد و گفت: سال گذشته ۲۸۱ نفر از فرزندان مددجوی زیرپوشش این نهاد از تسهیلات انتقال به نزدیکترین پادگان به محل سکونت خود استفاده کردند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان به شیوه‌های مختلف از همسر و فرزندان سربازان مددجوی این نهاد حمایت می‌کند.

انتهای پیام/م

مددجویان کردستانی تسهیلات سربازی گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار