رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از اعزام ۲۱۰ نفر مبلغ دینی در ایام ماه مبارک رمضان به مساجد شهرستان میاندوآب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام نجفیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب در همایش طلایه داران تبلیغ این شهرستان گفت: امسال در ماه مبارک رمضان ۲۱۰ نفر مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب، به منظور بهره مندی هرچه بیشتر اقشار مردم از فیوضات این ماه اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام نجفیان افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده این روحانیون و مبلغان دینی از مراکز تبلیغی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه، روحانیون طرح هجرت و حوزه‌های علمیه جذب شده اند و از ابتدای ماه مبارک رمضان برای ترویج شعائر اسلامی به مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه میاندوآب نیز در این همایش با اشاره به نقش علما در تبیین و ترویج شعائر دین مبین اسلام گفت: ماه مبارک رمضان از بهترین فرصت‌ها برای تقویت باور‌های دینی مردم است و لذا روحانیون باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند.

وی با انتقاد از نمایشی بودن برخی کار‌ها و اقدامات، افزود: نباید همه چیز نمایشی باشد بلکه باید کار‌ها تاثیرگذار بوده و از اقدامات نمایشی گونه در امور فرهنگی خودداری کنیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان میاندوآب در ادارات و مساجد این شهر، نماز جماعت برپا می‌شود، گفت: علاوه بر ادارات و مساجد شهر، در ۱۶۹ مدرسه شهرستان میاندوآب نیز نماز جماعت اقامه می‌شود.

 

انتهای پیام/ت


برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در ماه مبارک رمضان در شهرستان میاندوآب

برچسب ها: سازمان اوقاف ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.