رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان گفت: بازرسان شبکه دامپزشکی نهبندان در بازدید از مراکز تولید فرآورده‌های خام دامی ۵۰ کیلوگرم گوشت شتر معدوم کردند.

راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: سلامت گوشت و فراوده‌های خام دامی مهمترین رسالت دامپزشکی است، و کارشناسان دامپزشکی شهرستان بر همه مراحل عرضه، تولید و حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی کنترل و نظارت دارند.

وی افزود: این معدوم سازی در طول فرودین ماه سال جاری و طی ۱۱۹ مرحله بازدید بهداشتی کارشناسان نظارت بر فراورده‌های خام دامی شبکه دامپزشکی نهبندان از مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان تصریح کرد: مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف ضبطی برابر ضوابط و مقررات بهداشتی_قرنطینه‌ای دامپزشکی و برای پیشگیری از احتمال سرایت بیماری‌های مشترک بین انسان و دام معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج می‌شوند.

راه انجام گفت: تامین فرآورده‌های دامی و لبنی سالم در ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه بسیار موثر است و مردم نیز در این زمینه باید با دامپزشکی همکاری کرده و موارد خلاف قانون را به شماره تلفن ۳۲۶۲۲۳۵۷ واحد نظارت شبکه دامپزشکی نهبندان گزارش دهند.

انتهای پیام / ط آ

 ۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز در نهبندان معدوم سازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.