فرماندار دلفان گفت: پروژه گاوداری ۶ هزار راسی پروژه توسط چند وزیر کلنگ‌زنی شده و بهره‌برداری آن مطالبه مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حشمت بهمنی، فرماندار شهرستان دلفان، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان عنوان کرد: دلفان جزو ۱۰ شهرستان محروم کشور محسوب می‌شود و در سیل اخیر نیز خسارات بسیار زیادی به آن وارد شد.

بهمنی با بیان اینکه جمعیت روستا‌های شهرستان دلفان از جمعیت شهری آن بیشتر است، افزود: بخش کشاورزی و دامپروری این شهرستان در سیل اخیر آسیب فراوانی دیده است.

وی گفت: در سیل اخیر ۳۵۰ روستا در این شهرستان دچار مشکل شد و در این بین و ۴۳ کیلومتر از شبکه برق شهرستان از بین رفت.

فرماندار دلفان با بیان اینکه در سیل اخیر ۱۵ هزار خانوار دلفانی درگیر سیل شدند، بیان کرد: ۲۲۰ میلیارد تومان به حوزه کشاورزی خسارت وارد شده است و از ۱۱۰۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان بالغ بر ۷۰ درصد دچار آسیب شدند.

بهمنی یادآور شد:۲۷ روستا نیز دچار رانش شده‌اند که بخش عمد سکنه آن‌ها در کمپ‌ها سکونت داشته و در شرایط فعلی هیچ درآمدی ندارند.

وی در ادامه به پروژه گاوداری ۶ هزار راسی دلفان اشاره و عنوان کرد: این پروژه توسط چند وزیر کلنگ‌زنی شده و بهره‌برداری آن مطالبه مردم است.

فرماندار دلفان افزود: سال گذشته و با حضور وزیر کار قرار شد در اردیبهشت امسال این گاوداری به بهره‌برداری برسد که متأسفانه این کار صورت نگرفته است.

بهمنی گفت: امید می‌رود وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود انجام شده تا امید آن‌ها از بین نرود.

انتهای پیام/ ر

گلایه فرماندار دلفان از وعده‌های بی‌سرانجام احداث گاوداری ۶ هزار رأسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.