معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سال گذشته ۱۵ هزار و ۹۲۷ نفر در دوره‌های مختلف آموزشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل شرکت کرده اند.

سال گذشته ۱۵ هزار نفر در دوره‌های آموزشی هلال احمر شرکت کردند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نصرالله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت هفته هلال احمر با تشریح عملکرد سال ۹۷ این معاونت گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۶۳ نفر در دوره‌های عمومی و ۶۹۶ نفر در دوره‌های تخصصی جمعیت هلال احمر استان شرکت کرده اند.

وی افزود: ۵۲۷ دوره آموزش عمومی و ۳۱ دوره آموزش تخصصی در طول سال ۹۷ توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شده است.

باقری با اشاره به اینکه ۲۲۹ دوره ۲۲ ساعته حضوری برگزار شده و ۶ هزار و ۹۷۲ نفر در این دوره‌ها حضور یافته اند، ادامه داد: ۱۰۷ دوره ۲۲ ساعته نیمه حضوری هم برگزار شده که هزار و ۵۱۲ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده اند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به برگزاری ۷۹ دوره کمک‌های اولیه ۴۰ ساعته پایه داوطلبی با شرکت ۲ هزار و ۴۶۰ نفر تصریح کرد: ۱۱۲ دوره آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه ۸ ساعته (دادرس) با حضور هزار و ۴۱۹ نفر هم در سال گذشته برگزار شده است.

باقری با اشاره به اینکه ۵ دوره تخصصی مقدماتی نجات با حضور ۱۱۱ نفر برگزار کردیم، افزود: ۱۴ دوره تخصصی مقدماتی امداد هم برگزار کردیم که در آن ۲۸۶ نفر شرکت کرده بودند.

وی گفت: ۴ دوره تخصصی مراقبت‌های پیش بیمارستانی و ۴ دوره تخصصی نجات در حوادث جاده‌ای برگزار شد که در اولی ۱۰۶ نفر و در دومی ۱۰۹ نفر شرکت کرده بودند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه دوره‌های آموزشی نجات در بهمن، نجات در ارتفاع و فضای معلق، پشتیبانی در عملیات و تخصصی اسکان اضطراری هر کدام یک دوره برگزار شده است، افزود: در این دوره‌ها به ترتیب ۱۶، ۱۸، ۲۵ و ۲۵ نفر شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۸ نفر در ۷ دوره ضمن خدمت همکاران شرکت کرده بودند، افزود: ۲ هزار و ۵۹۱ نفر در ۹۰ دوره طرح خادم، ۲۵ نفر در دو دوره تربیت مربی کد ۳ و ۶۴ نفر در سه دوره آزمون ارزیابی مربیان کد ۳ شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ع

برگزاری ۳۱ دوره آموزش تخصصی در سال ۹۷

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.