استاندار مرکزی گفت:استان مرکزی در بحث برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) جزو استان‌های برتر کشور است.

استان مرکزی جزو استانهای برتر کشور در بحث برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ریاست استاندار مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت روح اله (ره) استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.

استاندار مرکزی در این نشست بیان کرد: استان مرکزی در بحث برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) جزو استان‌های برتر کشور است، چون این استان، زادگاه حضرت امام (ره) است و باید مراسمی در خور شان آن حضرت داشته باشیم.

سید علی آقازاده افزود: مسئولیت ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در سال‌های گذشته با معاونت عمرانی استانداری مرکزی بود، اما چون این مهم در سراسر کشور با مسئولیت معاون سیاسی و امنیتی استانداری‌ها است، بنابراین این مسئولیت در استان مرکزی نیز با مدیریت معاون سیاسی پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز در این جلسه اظهار داشت: ما هرساله مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را در دو بخش برگزار می‌کنیم، یکی در زادگاه آن حضرت در شهر خمین مراسم خواهیم داشت و در بحث اعزام هم با توجه به ماه مبارک رمضان، هم استانی‌های عزیز از شهر‌های تعیین شده را به مرقد مطهر امام (ره) اعزام خواهیم کرد.

مهدی زندیه وکیلی افزود: سال گذشته نیز علیرغم ماه مبارک رمضان، اعزام خوبی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) داشتیم و در طی چهار پنج سال گذشته با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و با لحاظ کمیت و کیفت اعزام‌ها و خدمات ارائه شده، رتبه اول کشور به استان مرکزی تعلق گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از سیلاب‌های اخیر در سطح استان و پیشنهاد انتقال دبیرخانه ستاد ارتحال از حوزه عمرانی به حوزه سیاسی و امنیتی استانداری گفت: امسال هم با جدیت در موضوعاتی که به حوزه عمرانی استانداری ارتباط دارد، پای کار هستیم و امیدواریم در بحث اعزام هم استانی‌ها و برگزاری مراسم بزرگداشت امام (ره) در شهرخمین و دیگر اماکن در سطح استان، بتوانیم بهتر از سنوات قبل، مراسم‌هایی در خور شان آن حضرت برگزار کنیم.

انتهای پیام / ر

برنامه استان مرکزی برای مراسم ساگرد ارتحال امام (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.