مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات پایانی نوبت دوم در ۱۱ شهرستان سیل زده استان، علاوه بر خرداد و شهریور، تیر یا مرداد نیز برگزار می‌شود.

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نوبت دوم در شهرستان‌های سیل‌زدهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به استناد رأی صادره در نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش‌ و پرورش، دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم و سوم متوسطه نظری می‌توانند بنا به تمایل و آمادگی خود در هر یک از نوبت‌های خرداد، تیر یا مرداد و شهریور در امتحانات پایانی مذکور شرکت کنند و نمره این امتحان در ستون خردادماه کارنامه این دانش‌آموزان درج می‌شود.

وی ادامه داد: برای دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم و سوم متوسطه نظری این امکان فراهم شده است که بنابر آمادگی نسبت به تعداد عناوین درسی امتحانی و تقسیــم آن‌ها در خرداد، تیر یا مرداد و شهریورماه تصمیم‌گیری کنند، ولی اگر از آن درس نمره قبولی گرفتند، دیگر آن ماده درسی امتحانی برایشان در نوبت‌های بعدی تکرار نخواهد شد.

ماده واحده نحوه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در مناطق سیل‌زده در نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای‌عا‌لی آموزش و پرورش در تاریخ ۲۱ فروردین۹۸ به تصویب رسید.

۱۱ شهرستان استان خوزستان شامل نواحی ۴ گانه اهواز و شهرستان‌های باوی، کارون، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، شوش، شاوور، شادگان و شوشتر از مناطقی هستند که ارزشیابی در آن‌ها بر اساس رأی نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

زمان امتحانات امسال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.