تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان تنها تیم ایرانی موفق شد به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ صعود کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی ۱۶  و ۱۷  اردیبهشت برگزار شد که ذوب آهن ایران مقابل الزورا عراق به پیروزی رسید و تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز به ترتیب رو در روی الدحیل قطر و پاختاکور ازبکستان به تساوی یک بر یک  و شکست یک بر صفر رسیدند.

ذوب آهن پرچمدار فوتبال ایران

ذوب آهن تاکنون با هدایت علیرضا منصوریان و کسب ۱۱ امتیاز به مراتب عملکرد بهتری نسبت به ۲ تیم سرخابی ایران دارد و در رده نخست جدول جای گرفته و صعودش به مرحله بعد همراه با النصر عربستان قطعی است، اما در هفته ششم باید به مصاف نماینده سعودی‌ها برود تا تکلیف تیم صدرنشین و رده دومی جام مشخص شود.

آسیا تخصص ذوب آهن/ غیرت بالاتر از پول

البته گروه سبزپوشان اصفهانی با حضور تیم‌های الزورا عراق، الوصل امارات و النصر عربستان به مراتب راحت‌تر از استقلال و پرسپولیس است، اما شاگردان علی منصور تاکنون نتایج خوبی به دست آورده اند و پس از تساوی مقابل نماینده عراق با نتیجه سه بر ۲، النصر عربستان را شکست دادند و در ادامه الوصل امارات را دبل کردند و شب گذشته در مقابل الزورا متوقف شدند تا با ۱۱ امتیاز بهترین نماینده ایران لقب بگیرند.

امیر ارسلان مطهری، کریستین اوساگونا، قاسم حدادی فر، رشید مظاهری و ... عملکرد خوبی داشتند و ستاره‌های تیم شان هستند.  

ذوب نخستین و تنها تیم ایرانی است که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ رسیده و برای پنجمین بار است که نماینده اصفهان در مرحله حذفی حاضر می‌شود. سبزپوشان با صعود به مرحله حذفی به رکورد پرسپولیس و استقلال در صعود از مرحله گروهی رسید و امیدوارست مانند سال ۲۰۱۰ به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

آسیا تخصص ذوب آهن/ غیرت بالاتر از پول

سرخابی‌های ایران با ۵ بار حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رکورددار هستند و حال ذوب نیز به رکورد آن‌ها رسید.

آخرین دیدار نماینده سبزپوش ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه ۳۱ اردیبهشت مقابل  النصر عربستان است که در کربلا برگزار می‌شود.

استقلال خوب، اما بدشانس

استقلال هم که در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار داشت، در هفته نخست رو در روی الدحیل قطر ۳ بر صفر شکست خورد و در ادامه مقابل العین به تساوی یک - یک رسید تا یک امتیازی شود.

شاگردان شفر در بازی سوم الهلال را ۲ بر یک شکست دادند تا همچنان امید صعود داشته باشند، اما در بازی برگشت یک بر صفر شکست خورد تا با ۴ امتیاز در رده سوم قرار بگیرد و دوشنبه (۱۶ اردیبهشت) در تهران مقابل الدحیل قرار گرفت، اما به تساوی یک بر یک رسید تا از صعود به مرحله حذفی بازبماند.

آسیا تخصص ذوب آهن/ غیرت بالاتر از پول

الهلال در این گروه ۱۲ امتیازی است و اصلی‌ترین شانس قهرمانی در آسیا محسوب می‌شود و الدحیل نیز با ۸ امتیاز دوم است، اما استقلال و العین از گردونه مسابقات حذف شدند و شانسی برای صعود ندارند.  

آخرین دیدار شاگردان فرهاد مجیدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت مقابل  العین امارات است که در ابوظبی برگزار می‌شود.

پرسپولیس، قهرمان خسته

پرسپولیس هم که به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران به مسابقات آسیایی رسید در این دوره تاکنون نتایجی ضعیف‌تر از ذوب آهن و استقلال گرفته و پس از کسب تساوی مقابل پاختاکور رو در روی السد قطر یک بر صفر شکست خورد تا قعرنشین گروه D شود، اما در ادامه الاهلی عربستان را با گل‌های زیبای خلیل زاده و علیپور شکست داد تا ۴ امتیازی شود، اما در بازی برگشت با درخشش عمر السوما باخت و رو در روی پاختاکور هم نتیجه نگرفت تا هم اکنون با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار داشته باشد.

آسیا تخصص ذوب آهن/ غیرت بالاتر از پول

در این گروه السد ۱۰ امتیازی است و پاختاکور با ۸ و الاهلی با ۶ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آخرین دیدار سرخپوشان پایتخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت مقابل  السد قطر است که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

الزورا ۲ - ذوب آهن ۲ / صعود شاگردان علیمنصور به مرحله حذفی با تساوی در دقایق پایانی

استقلال یک - الدحیل یک/ دومین نماینده پایتخت از آسیا حذف شد

پرسپولیس ایران صفر - پاختاکور ازبکستان یک/ ارتش سرخ اولین جام را از دست داد/ پنبه کاران ازبک پنبه سرخ پوشان را زدند


انتهای پیام/

نتایج نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
منصوریان مربی باسوادیه اگه کار خودشون رو بکنن و تحت تاثیر جو قرار نگیرن راحت قهرمان هم میشن
Singapore
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود به شرفشون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بابا بیخیال یه نگاه به تیم های گروهش کنید بعد دم از تخصص بزنید تو هرکدوم از گروه های دیگه بود له می شد حالا اولین بازی حذف میشه
آخرین اخبار