فراخوان ویژه چینی‌ها برای ارائه بهترین طرح نماد و شعار یونیورسیاد ۲۰۲۱ چین

کمیته برگزاری سی یکمین یونیورسیاد دانشجویان به بهترین طرح‌های ارائه شده مسکات، نماد و شعار بازی‌های تابستانی دانشجویان جهان در سال ۲۰۲۱ جایزه خواهد داد.

فراخوان ویژه چینی‌ها برای ارائه بهترین طرح نماد و شعار یونیورسیاد ۲۰۲۱ چینبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، شهر چانگدن چین میزبان سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان در سال ۲۰۲۱ می‌باشد. کمیته برگزار کننده این رقابتها، از تمامی افراد در کشور‌های جهان دعوت بعمل آورده تا مسکات (عروسک بازی‌ها)، نماد و شعار این دوره از بازی‌های را طراحی کرده و در وب سایت این بازی‌ها ثبت کنند.

قابل ذکر است، مسکات، نماد و شعار بازی‌ها باید مطابق با ارزش‌های یونیورسیاد سال ۲۰۲۱ که شامل حیات، محیط زیست (GREEN)، فراست و ذکاوت (INTELLIGENCE)، سرزندگی و شور (VITALITY) و اشتراک (SHRING) باشد.

مهلت آثار منتخب در ماه آگوست و برنده شعار مبلغ ۱۰ هزار یوآن، برنده نماد و مسکات مبلغ ۱۰۰ هزار یوآن برابر ۱۳ هزار یورو را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است پیش از این در یونیورسیاد سال ۱۳۸۸ بلگراد مجتبی علیزاده از ایران برنده جایزه ۲۵۰۰ یورویی فیزو برای ارائه پوستر این رقابت‌ها شده بود که ضمن دریافت جایزه به عنوان مهمان به این رویداد دعوت شد و به مدت دو هفته از رقابت‌های این رویداد المپیکی دانشجویی دیدن کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه طراحی می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۹ می‌برابر با ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ برای شعار، ۱۳ ژوئن برابر با ۲۳ خرداد برای نماد و مسکات به برگزار کنندگان یونیورسیاد چین ارائه دهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار