امتحانات پایه‌های اول تا ششم ابتدایی از ۱ تا ۱۳ خرداد ۹۸ به صورت توصیفی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: امتحانات گزارش پیشرفت تحصیلی پایه‌های اول تا ششم ابتدایی از ۱ تا ۱۳ خرداد ۹۸  به صورت توصیفی برگزار می‌شود که امتحانات پایه ششم به صورت هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

وی افزود: امتحانات پایان سال متوسطه اول (پایه‌های هفتم، هشتم و نهم) از ۳۰ اردیبهشت تا  ۲۲ خرداد برگزار می‌شود که امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی خواهد بود.

نظری گفت: امتحانات پایان سال متوسطه دوم (پایه‌های دهم و یازدهم) از ۳۰ اردیبهشت تا  ۲۲ خرداد برگزار می‌شود و امتحانات نهایی رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ۳۱ اردیبهشت ۹۸ آغاز می‌شود و ۲۵ خرداد به پایان خواهد رسید.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه نخستین دوره نظام آموزشی ۶-۳-۳ امسال، فارغ التحصیل می‌شوند، افزود: دانش آموزان پایه دوازدهم که تعدادشان ۲۳ هزار نفر است امسال علاوه بر امتحان نهایی، باید در کنکور سراسری هم شرکت کنند که لازم است با برنامه ریزی صحیح، برای موفقیت تلاش کنند.

نظری از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها خواست به تبلیغات فضای مجازی راجع به تضمین قبولی در کنکور یا  لو رفتن سئوالات کنکور توجه نکنند، چرا که سئوالات آزمون فقط نیم ساعت قبل از کنکور به دست عوامل برگزاری می‌رسد و هیچ گونه تقلبی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه فضای حوزه امتحانی، باید به‌دور از تنش و استرس باشد، گفت: با توجه به اینکه نتایج امتحانات نهایی در کنکور سراسری اثرگذار است، تمام تلاش همکاران آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق این است که شرایط مناسب و فضای ایده‌آل امتحانی برای همه دانش‌آموزان مهیا باشد تا این عزیزان بتوانند با آمادگی کامل روحی و روانی و به‌دور از اضطراب، نتیجه زحمات و تلاش‌های خود را بگیرند.

انتها پیام/ م

اعلام زمان امتحانات پایان سال مدارس مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.