به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، بهرام سرمست استاندار قم با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به صورت مستقیم به مشکلات مردمی رسیدگی کرد.
مرکز سامد استان از سال ۸۸ فعالیت خود را در استانداری آغاز کرد که با دریافت شکایات و درخواستهای مردمی، آنها را به دستگاههای مربوطه ارجاع میدهد و مشکلات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری میکند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با ۸ کارشناس در ۴ گروه ارتباط و مشاوره، پیگیری و نظارت، تحقیق و توسعه، فناوری اطلاعات مشکلات مردمی را پیگیری میکند.
مردم استان میتوانند با شماره گیری تلفن گویای ۱۱۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ مشکلات خود با دستگاههای اجرایی را مطرح و پیگیری نمایند.
انتهای پیام/الف