فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از انهدام یک باند خرید و فروش فروش مواد مخدر و کشف ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از خودروی متهمان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده انواع مواد مخدر در شهرستان محمودآباد از سوی ۳ سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

سرهنگ باقری گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی بیشه کلا در عملیاتی ضربتی اعضای این باند را حین تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی با یک دستگاه خودروی پژو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و افزود: این سه قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

سرهنگ باقری از شهروندان، خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

حمل ۳ کیلوگرم مواد مخدردر شهرستان محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.