سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: بحث‌های ما با هیئت مدیره و یا مدیرعامل، بحث‌های خانوادگی در درون باشگاه است و شایعه برکناری آذری صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با رد احتمال برکناری آذری به دلیل اختلافاتش با هیئت مدیره این باشگاه گفت: شایعه تشکیل جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برای برکناری آذری بی‌اساس است و این مسئله صحت ندارد. ما در جلسه امروز ۲ موضوع را بررسی کردیم که ربطی به برکناری سعید آذری ندارد.

وی ادامه داد: بحث‌های ما با هیئت مدیره و یا مدیرعامل، بحث‌های خانوادگی در درون باشگاه است. اگر بخواهید همه چیز راحت و بدون اختلاف باشد، هیج وقت به خصوص در ورزش این اتفاق رخ نمی‌دهد. نیاز است که افراد با هم بحث کنند و خیلی هم جدی باشد. اگر کسی وارد قضیه شود، فکر می‌کند دعوایی رخ داده است درحالی که چنین چیزی نیست. اختلاف سلیقه و اختلاف نظر وجود دارد، اما این دلیل نمی‌شود که رسانه‌ها بگویند به خاطر این اختلافات قرار است تغییراتی رخ دهد.

جمشیدی درمورد دلیل تغییر سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن و برکناری مجید حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: سرپرست تیم در بازی شب گذشته خود آقای حاج‌رسولی‌ها بود. او یکی از افراد باسواد ورزشی است. در هیئت مدیره تبادل نظری صورت گرفت و قرار شد سرپرست تیم تغییر یابد، اما از وجود مجید حاج‌رسولی‌ها در جای دیگر استفاده شود. این تغییرات دلیل بر اختلاف نظر و یا وجود مشکلات نیست و این مسائل طبیعی است، این در حالی است که باشگاه‌های استقلال و سایپا مربیان خودشان را تغییر دادند.

وی در توضیح مسائل عنوان شده در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: مورد اول اصلاح بودجه سال ۹۸ بود. بودجه را به کارخانه پیشنهاد داده بودیم که اصلاحاتی داشت که اعمال شده و به هیئت مدیره تقدیم شد تا بتوانند در مجمع مصوبه لازم را بگیرند و موضوع دوم بررسی اتفاقات و حواشی بازی شب گذشته ذوب‌آهن در عراق بود.

انتهای پیام/ی
 


از وجود مجید حاج‌رسولی‌ها در جای دیگر استفاده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار