نماینده شرکت بازرگانی دولتی در کردستان گفت: تاکنون ۹۹ مرکز خرید دولتی و خصوصی در بخش خرید تضمینی گندم در این استان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نماینده شرکت بازرگانی دولتی در کردستان گفت: این شرکت، شرایط داوطلبان را در این بخش بررسی کرده و به تجهیزات ۹۶ واحد ایراد وارد کرده است.

صالحی افزود: شرکت بازرگانی دولتی در فراخوانی جداگانه ایرادات وارده به این مراکز را به آن‌ها اعلام کرده و فرصتی ۲ ماهه به آن‌ها برای رفع مشکلات شان داده است.

 جمال صالحی گفت: مشکلات مربوط به معابر تخلیه گندم، تجهیزان اوزان (باسکول ها)، تجهیزات اطفای حریق و تجهیزات ارتباطی اینترنت از جمله ایراد‌های وارده به مراکز خرید داوطلب است.

وی یادآور شد: برنامه ریزی‌های لازم برای تخلیه سیلو‌های خصوصی انجام شده تا هنگام آغاز خرید تضمینی گندم بهره برداران با مشکل مواجه نشوند.

صالحی تاکید کرد: در سال زراعی جاری طبق پیش بینی‌های به عمل آمده حدود یک میلیون و ۱۵۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان این استان خریداری می‌شود.

وی اظهار داشت: میزان پیش بینی بر اساس وضعیت فعلی مزارع برآورد شده و با وضعیت جوی و رویش مزارع این عدد می‌تواند متغیر باشد.

انتهای پیام/ع

فرصت ۲ ماهه برای رفع نواقص در مراکز خرید گندم کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.