استاندار گیلان روزه خود را در کنار ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) افطار کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به مراسم افطاری ایتام با حضور استاندار، گفت: استاندار گیلان در دومین شب از ماه مبارک رمضان روزه خود را با۱۰۰نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) افطار کرد.

وی با بیان اینکه، مصطفی سالاری در این فضای صمیمی از کودکان پذیرایی و با اهدای هدیه تفقد و دلجویی کرد، افزود: در حال حاضر حدود ۲۰۰هزار نفر در قالب ۱۱۶هزار خانوار، تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که قرار است در ماه مبارک رمضان به همه این افراد حداقل یک وعده افطار داده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان همچنین از واریز بسته حمایتی ۱۰۰ تا۳۰۰ هزار تومانی دولت به حساب سرپرست خانوار‌های مددجوی کمیته امداد گیلان خبر داد، گفت: برای هر خانوار یک نفره ۱۰۰ هزار تومان و برای هر خانوار ۴ نفره ۳۰۰هزار تومان واریز شده است.

عباس اهرابی همچنین از توزیع بیش از ۱۰هزار سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین ایتام و اعضای طرح محسنین کمیته امداد گیلان خبر داد وافزود: این سبد‌ها را نیکوکاران گیلانی تهیه کرده اند.


وی در پایان از عموم مردم نیکوکار استان خواست با اعطای کمک‌های خود این نهاد حمایتی را برای حمایت هر چه بیشتر از اقشار بی بضاعت یاری کنند.

 

انتهای پیام / ق 

مراسم افطاری ایتام با حضور استاندار گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.