مهران حسینی و شرکت در مسابقات کارگران جهان

دونده مازندرانی که در سال ۹۷ به عنوان برترین ورزشکار دو و میدانی کشور معرفی شد، تیر ماه امسال به مسابقات کارگران جهان اعزام می‌شود.

مهران حسینی دونده سرعتی که جزو رکورد داران رشته ۱۰۰ متر در کشور هم محسوب می‌شود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پیرامون برنامه مسابقات خود در سال ۹۸ گفت: مسابقات کارگران جهان که از یازدهم تا شانزدهم تیر در اسپانیا برگزار می‌شود، در الویت برنامه‌های من است که برای حضور در آن تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: در حال حاضر به طور شخصی در پیست ورزشگاه شهید متقی ساری به تمرین می‌پردازم و به مانند یک سال و نیم گذشته آقای سامان برزگر مربیگری تمریناتم را برعهده دارد.

سریع‌ترین دونده مازندرانی گفت: از آنجاییکه امسال، سال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو به شمار می‌رود، مسابقات زیادی در کشور و نیز به طور بین المللی برگزار می‌شود که امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

وی حدنصاب اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی برای حضور در مسابقات المپیک توکیو را ۱۰ ثانیه و ۵ صدم ثانیه اعلام کرد و افزود: رکورد خودم در آخرین مسابقاتی که در آن شرکت کردم ۱۰ ثانیه و سی و چهار صدم ثانیه بود که با تمرینات مستمر آن را بهبود خواهم بخشید تا در سال ۲۰۲۰ یکی از مسافران توکیو باشم.

دونده با اخلاق و با استعداد مازندرانی در پایان شرکت در دیگر مسابقات دو و میدانی در ماه‌های آینده را رد نکرد و ابراز امیدواری کرد در انتخابات فدراسیون که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد، حمایت بیشتری از ورزشکاران دو و میدانی انجام گیرد.
انتهای پیام/س
 


دونده سرعتی مازندران تیرماه در مسابقات کارگران جهان شرکت خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار