فرد سابقه داری که پس از آزادی از زندان با استفاده از سلاح دست به شرارت و تهدید شهروندان در دشتستان می‌زد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی اطلاع از اینکه شرور سابقه داری پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه، شاکیان و بزه دیدگان قبلی خود را آزار و اذیت می‌کند، دستگیری وی در دستور کار قرارگرفت.

سردار خلیل واعظی افزود: پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و عملیاتی، افسران امنیت عمومی شهرستان دشتستان مخفیگاه وی را در یکی از روستا‌های کوهستانی این شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از محاصره مخفیگاه متهم، وی قصد درگیری با پلیس را داشت که با سرعت عمل و قاطعیت نیرو‌های عملیاتی قبل از هرگونه واکنشی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: این فرد پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه و تهدید به قتل، شاکیان خود را تحت فشار قرار می‌داد تا از شکایت خود منصرف شوند.

واعظی گفت: تیراندازی در مراسم عروسی و تهدید مسلحانه ماموران اداره برق از دیگر اقدامات مجرمانه این متهم بود که پس از جمع آوری مستندات روانه زندان شد.

وی تاکید کرد: با قاطعیت در برخورد با مجرمان به اینگونه افراد اجازه قدرت نمایی نخواهیم داد و از شهروندان انتظار داریم هرگونه شرارت و ناامنی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش فراری و تحت تعقیب استان همدان در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این فرد که به همراه یک خانم در یکی از روستا‌های دشتستان مخفی شده بود، دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

شرور سابقه دار در دشتستان دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.