رئیس زندان مرکزی تربت جام گفت: توجه به بحث ورزش سهم بسزایی در کاهش جرم و بزهکاری در جامعه خواهد داشت.

ورزش سهم بسزایی در کاهش جرم خواهد داشتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد انتظاری رئیس زندان مرکزی تربت جام در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام و روسای هیات‌های ورزشی این شهرستان گفت: با رویکرد به ورزش و سرمایه گذاری در این حوزه بی شک نیازی به ساخت زندان‌های بیشتر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به تعاملات صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی مرتبط امید هست که بتوانیم بستر مناسبی برای زندانیان فراهم نماییم تا شاید این امر پیش زمینه‌ای برای کشف استعداد‌های ورزشی در بین زندانیان و بازگشت به زندگی عادی باشد.

محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام نیز در این جلسه گفت: با توجه به کمبود فضا‌های ورزشی و سرانه ورزش شهرستان، سعی داریم حداکثر استفاده از فضا‌های موجود در سطح شهرستان را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فضا‌های ورزشی خوبی که در زندان مرکزی تربت جام داریم، می‌توانیم با برگزاری مسابقات بومی محلی و ورزش‌های قهرمانی در بالا بردن روحیه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین زندانیان تاثیرگذار باشیم.

در انتهای نشست حاضرین در جلسه به جهت برنامه ریزی بهتر برای برگزاری مسابقات مختلف از اماکن ورزشی زندان بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام //ز. ج


گسترش فرهنگ ورزش در ندامتگاه تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار