مادر باران در اراک گفت: آزادی باران معجزه خدا بود.

آزادی باران معجزه بود / ماموران خیلی دلسوزانه  تلاش کردندمادر باران شیخی دختر ۸ ساله آزاد شده از دست آدم ربا‌ها در هنگام بازگشت به شهر اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: آزادی باران معجزه خدا بود.

وی با بیان اینکه این چند وقت دوری از باران خیلی  دوران بدی بود و خیلی سخت گذشت  افزود: اکنون که باران در پیش ماست خیلی خوشحالم و خدا را شکر می کنم  و از همه کسانی که برای آزادی باران تلاش کردند تشکر می کنم .

ماموران خیلی دلسوزانه برای آزادی باران تلاش کردند

مادر باران شیخی اضافه کرد: همه ماموران خیلی تلاش کردند و خیلی دلسوزانه تلاش کردند چه ماموران استان سیستان و بلوچستان چه ماموران استان مرکزی که این   روزها ی سخت  را  با ما گذراندند و و درشرایط  سختی بودند و من نگران بودم که این ماموران  اتفاقی برایشان نیفتد و ازهمه آنها تشکر می کنم و تشکر ویژه دارم.

«باران شیخی» دختر ۸ ساله شازندی که در بیست و چهارم فروردین ۹۸ در مسیر خانه به مدرسه به وسیله افراد ناشناس ربوده شده بود، با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی و امنیتی در سحرگاه هفدهم اردیبهشت ۹۸ بعد از ۲۵ روز از چنگال ربایندگان آزاد شد و متهمان و ربایندگان در چابهار دستگیر شدند.

باران که ساکن مهاجران شازند است دیروز هجدهم اردیبهشت ۹۸ در ستاد نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با پدر و مادرش ملاقات کرد و بعد از گذراندن مراحل قانونی صبح امروز پس از ۲۷ روز دوری از خانه به همراه مادرش وارد استان مرکزی و شهر اراک شد تا به همراه خانواده به مهاجران محل خانه و زندگی برود.

۲۴فروردین سال جاری ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از طریق تماس با مرکز سامانه ۱۱۰ استان مرکزی اعلام شد که دختری ۸ ساله به نام «باران شیخی» ساعت ۷:۴۰ از خانه به مقصد مدرسه خارج شده، اما با گذشت ۶ یا ۷ ساعت مراجعه نکرده است.

تلاش خستگی ناپذیر پلیس و ماموران امنیتی برای آزادی باران

با پیگیری پلیس مشخص شد باران مفقود نشده و مورد ربایش و آدم ربایی قرار گرفته است که بلافاصله پلیس اقدامات خاص خود را در جهت پیگیری و رها سازی باران شروع و ۲ تیم از کارآگاهان خبره آگاهی استان مرکزی به زاهدان اعزام شدند و در همکاری با پلیس و نیر‌های امنیتی سیستان و بلوچستان بعد از ۲۵ روز باران آزاد شد.

در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با اولویت سالم بازگرداندن باران به خانواده اش با جدیت پرونده را پیگیری کردند.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.