سخنگوی وزارت امور خارجه تصمیم اخیر رژیم ایالات متحده مبنی بر تحریم صنعت فلزات ایران را محکوم کرد.

موسوی تحریم صنعت فلزات ایران از سوی آمریکا را محکوم کردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصمیم اخیر رژیم ایالات متحده مبنی بر تحریم صنعت فلزات ایران را شدیداً محکوم کرد و گفت: این اقدام ایالات متحده مغایر تعهدات بین المللی این رژیم بوده و موجبات مسئولیت بین المللی آن را فراهم خواهد آورد.

وی اظهار کرد: این تحریم مانند سایر تحریم‌های یکجانبه آمریکا مغایر اصول و قواعد اساسی روابط بین الملل بوده و مشخصاً مغایر تعهدات بین المللی ناشی از منشور ملل متحد، بیانیه‌های الجزایر، معاهده مودت و قرار دیوان بین المللی دادگستری است که به دلیل اعمال متخلفانه بین المللی از طرق قضائی باید پاسخگو باشد. مسئولیت جبران خسارات وارده بر عهده رژیم آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب موسوی : 1 ) آب دریا با پوزه سگ نجس نمیشود...
2 ) 40 سال قلدرتر از ترامپ چندین رئیس جمهور آمدند و رفتند و همین اراجیف را بلغور کردند شما هم دیدید و ما هم دیدیم که هیچ غلطی نتوانستند بکنند......درست است که عرصه ها را بر ما تنگ کردند آنهم از روی حماقت ولی فراموش نکنید که هر چه بر سر میخ فشار ضربات بیشتر شود جا یابی و پایداری میخ محکمتر خواهد شد..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا کنه قیمت طلا تو ایران سقوط کنه بیاد پایین
آخرین اخبار