امام جمعه آبادان گفت:در شرایط فعلی کشور شرط عبور از جنگ اقتصادی داشتن روحیه انقلابی در جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز آبادان گفت: به واسطه بیداری و هوشیاری نیروهای نظامی آرایش دشمن علیه کشور آرایش جنگ اقتصادی است و برای مقابله با این توطئه دشمن نیازمند این هستیم که روحیه انقلابی در جامعه ضعیف نشود.

وی لازمه باطل کردن نقشه های شوم آمریکا علیه کشور در جنگ اقتصادی را داشتن روحیه انقلابی و انقلابی گری عنوان کرد و افزود:برای پیشرفت و تعالی کشور نیازمند روحیه انقلابی در همه سطوح هستیم.

امام جمعه آبادان گفت:آمریکا با ایجاد فشار اقتصادی به کشور قصد بهره برداری سیاسی دارد و برای مقابل با جنگی اقتصادی دشمن باید آرایش اقتصادی داشته باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود:متاسفانه برخی در کشور تحریم های دشمن را بزرگنمایی می کنند و با تبلیغات رسانه ای و بهره گیری از فضای مجازی فضای جامعه را ملتهب می کنند.

وی بر مقابله و مبارزه با گرانی ها در کشور و داشتن برنامه ی مدون و سازماندهی شده با گرانی و گران فروشی در کشور تاکید کرد و ادامه داد:با مخلان اقتصادی باید برخورد شدید شود.

امام جمعه آبادان از مواضع دولت و شورای امنیت ملی در خصوص برجام تقدیر کرد و افزود:این اقدام باید زودتر از این اتفاق می افتاد و نیاید به اروپایی ها که دنباله روی آمریکا هستند اعتماد کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور توسعه اقدامات هسته ای را پاسخ محکمی به غربی های بد عهد در برجام دانست و گفت:برجام تجربه ای شکست خورده است و باید از آن درس گرفت.

وی افزود:بعد از خروج یکجانبه آمریکا از برجام به انتظار و پایبندی اروپایی‌ها ماندیم اما وعده های اروپایی ها نیز ثمری برای کشور نداشت.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.