خودرو ۱۴۱ در واقع همان پراید با نمایی جلویی و البته همان مشخصات فنی است؛ بزرگ‌ترین تفاوت این خودرو، فضای جادارتر صندوق برای گنجاندن بار بود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین لیفت‌بک تولیدی تاریخ خودروسازی کشور، برای بین سال‌های ۸۳ تا ۸۴ معرفی و به دست مشتریان رسید. ۱۴۱ در واقع همان پراید است با همان نمایی جلویی و البته همان مشخصات فنی. بزرگ‌ترین تفاوت این خودرو، فضای جادارتر صندوق برای گنجاندن بار بود.

بررسی پراید ۱۴۱ + جدول

مدتی که از عرضه این محصول گذشت، کم‌کم مشکلات آن پدیدار شد. سر و صدای درب صندوق و انتشار اخبار ضد و نقیض درباره نفوذ آب به درون اتاقک انتهایی، موجی از شکایات مشتریان را به راه انداخت؛ اما نکته جالب درباره این خودرو تغییرات داخل اتاق آن بود که تفاوت‌هایی را نسبت به مدل‌های متعارف نسیم و صبای آن روز‌ها نشان می‌داد.

بررسی پراید ۱۴۱ + جدول

برای مدتی کوتاه سایپا نسخه ۱۴۱ را در تیپ‌های EX، SX، SL و SE عرضه کرد که همگی با حفظ مشخصات فنی ویرایش استاندارد، اندک تغییراتی را در زمینه آپشن‌ها تجربه کرده بودند. به دلیل عدم موفقیت ۱۴۱ در بازار فروش، طبیعتا بازار دست دوم این خودرو، کم‌رونق‌تر از سایر اعضای خانواده پراید است.

بررسی پراید ۱۴۱ + جدول

بررسی پراید ۱۴۱ + جدول

بررسی پراید ۱۴۱ + جدول

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
رضایی
۰۸:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا خجالت آوره بررسی فنی پراید. انگار دارین لامبورگینی رو بررسی میکنید. البته از نظر قیمت در حد ماشینهای خارجی گرانقیمت هست ولی از نظر کیفیت و زیبایی در حد فرغون و چرخ تافی
Iran (Islamic Republic of)
yazdan
۱۴:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
فکرکردم دارین برسی تویوتا هایلوکس یا تویوتا لندکروز 2019میکنید این حلبی بدرد نخور جعبه کبریت چه چیزی داره که برسی میکنید
آخرین اخبار