صاعقه در گیلان یک کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: صاعقه عصر دیروز موجب مرگ یک بانوی ۴۵ ساله صومعه سرایی و مصدوم شدن ۵ بانوی دیگر شده است.

وی، با بیان اینکه مصدومان بلافاصله با کمک اورژانس ۱۱۵ برای درمان به بیمارستان منتقل شدند ، افزود: دو نفر از مصدومان سرپایی مداوا و ۳ نفر نیز برای مداوا در بیمارستان بستری هستند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: حال یکی از مصدومان که از ناحیه گردن و بازو دچار سوختگی شدید بوده وخیم است.

پیمان اسدی، با اشاره به اینکه این حوادث در روستای اسپند چهار راه فتمه سر صومعه سرا و آستانه اشرفیه رخ داده است، گفت: این بانوان شالیکار در حال نشاء بودند که بر اثر اصابت صاعقه (رعد و برق) شدید دچار سانحه شدند.

خانعلی زاده، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فومن هم از سقوط ۴ اصله درخت در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: براثر بارش باران شدید و باد چهار اصله درخت در جاده فومن - رشت – فومن - صومعه سرا و فومن - شفت بر زمین افتاد که با تلاش نیم ساعته راهداران این راه‌ها باز گشائی شد.

همچنین غلام نیا، شهردار فومن گفت: بارش باران شدید باعث افتادن ۸ اصله درخت در مناطق شهری فومن شد که این درختان جمع آوری و عبور و مرور و تردد خودرو ها به حالت عادی باز گشت.

وی افزود: این حادثه خسارت‌های جانی و مالی در پی نداشت.

 

انتهای پیام/م.ع

جان باختن بانوی صومعه سرایی بر اثر صاعقه

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.