مراسم تمهید و تنفیذ پیام رهبری به استاندار زنجان برگزارشد .

تمهید و تنفیذ پیام رهبری به استاندار زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در این جلسه فرمایشات تببین شده رهبر انقلاب، طرح موضوع شد و زمینه تحقق و عملیاتی شدن در استان تببین وظایف هرکدام از دستگاه‌ها تعیین شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به برش استانی ۷ راهبرد اساسی گام دوم انقلاب گفت: هر کدام از مدیران برنامه‌های کوتاه مدت خود را احصا کنند تا در برنامه ریزی دقیقی‌تر بتوان درپیشبرد اهداف بیانیه دوم قدم مهمی برداشت

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: مدیران باید در یک اقدام جهادی و میدانی پابه کار باشند و تنها با برگزاری جلسات به نتیجه مطلوب نمی رسیم، یکی از اقدامات خوب همین برگزاری ستاد رفع موانع تولید در کارخانه‌های استان است.

وی مبارزه با فساد و رشوه در جامعه و سوء استفاده عده‌ای از اوضاع فعلی اقتصادی گفت: دشمنان در تلاش اند کوتاهی برخی از مسولان را به حساب ناکارامدی نظام القا کنند واتش کشیدن مثلا بازاری نمونه ان است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه در زنجان گفت: از اصحاب رسانه که نجیب هستند می‌خواهیم روحیه نا امیدی در جامعه القا نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه تحقق بیانه دوم انقلاب بر دوش جوانان است حوزه و دانشگاه پیش گام ان هستند افزود: جوانان با انرژی و با اتکا به توان داخلی نمی توانند سکان دار این موفقیت باشند.

استاندار زنجان در این جلسه با اشاره با توجه ظرفیت‌ها و پتانسل‌های موجود دراستان گفت: استفاده از نخبگان و جوانان خلاق و ایجاد اتاق فکر وهم اندیشی و بها دادن به اید ه‌های نو گامی مهم در تحقق گام دوم انقلاب است.

حقیقی افزود: همه مدیران دستگاه‌ها ۵ اقدام اساسی خود را که در حل مشکلات مردم و رضایت ارباب رجوع تاثیر گذاراست احصا ومعرفی کنند تا به عنوان نقشه راه مشخص شود.

وی تکریم ارباب رجوع را از اولویت کاری مدیران استان دانست و گفت: نمونه بارز وخوب پاسخگویی مشکلات برنامه صداوسیماست که مدیران درآن حاضر می‌شوند وپاسخگو مسایل مختلف مردم هستند که ازاین اقدام صداوسیما قدردانی میکنم.

استاندار زنجان اقتصاد را اهرم اساسی توسعه عنوان کرد و گفت: با ایجاد جلسات میدانی مانند ستاد رفع موانع تولید در کارخانه‌ها استفاده از توان سرمایه گذاران در خارج ازاستان تلاش می کنیم درکنار ان با هم فکری هییت اندیشه ورز استان از همه بخش‌ها استفاده می کنیم.

حقیقی، برگزاری همایش ملی اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت: همه زنجان‌هایی که در کشور عهده دار مسولیت مهم هستند در یک گردهمایی بزرگ ذور هم جمع خواهیم کرد تا طرح‌های نیمه تمام ویا طرح‌هایی که توسعه استان را در پی داشته باشند را مطرح و بررسی شود تا قدم‌هایی برای حل ان برداشته شود، در این خصوص از همه مهم تر افزایش اشتغال است

وی برگزاری انتخابات با شکوه را نیازمند حل مشکلات و دغدغه‌های مردم دانست و تاکید کرد:مراحل انتخابات و ارکان ان به درستی و دقیق اجرا شود.

حقیقی از تشکیل کمیته‌های جداگانه برای ۷ راهبرد اساسی گان دوم انقلاب خبرداد.

در پایان جلسه هرکدام از اعضای حاضر پیشنهادات در خصوص عملیاتی کردن ۷ راهبرد اساسی اعلام کردند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
 

مراسم تمهید و تنفیذ پیام رهبری به استاندار زنجان برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.