سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از برگزاری دوره جدید انتخابات هیئت مدیره انجمن شعر فارسی این شهرستان خبر داد.

 مسعود سهیم پور معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: ادبیات دارای جایگاه خاصی بین مردم در کشور‌های مختلف می‌باشد ادبیات، هنری است که دارای شاخ و برگ‌های متنوع و زیباست که هر ملتی را با فرهنگ‌های متفاوت دربر می‌گیرد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به دنبال پویایی انجمن‌ها و مراکز وابسته با رویکرد خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم است در همین راستا سعی خواهیم کرد فرهنگ و هنری پویا با همکاری علاقمندان و فعالیین عرصه فرهنگ و هنر در سطح شهرستان داشته باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با دعوت از همه فعالان فرهنگی وهنری جهت ایجاد و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان، منطقه، استان و کشور، ادامه داد: انجمن‌ها، موسسات و مراکز وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازو‌های فرهنگی هنری هستند که می‌توانند با فعالیت‌های گسترده، تاثیرگذار بوده و نقش بسزایی در نشاط اجتماعی ایجاد نمایند.

سهیم پور معرفی به برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن شعرفارسی آبادان اشاره کرد وگفت:از همه شاعران و اصحاب شعر وادب دعوت می‌گردد تا در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم برای کاندیداتوری، مدارک خود را به بخش فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تحویل دهند.

وی در باره شرایط لازم جهت کاندیداتوری در این انجمن گفت: شرایط سنی، ۲۵ سال برای متاهلین ۲۷ سال برای مجردین و نداشتن اشتهار به فساد اخلاقی و مدارک لازم برای ثبت نام را؛ دوقطعه عکس، کپی از تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت و کارت ملی یا ارائه معرفی نامه دانشجویی ذکر کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: آخرین مهلت تحویل مدارک ۱۷ خرداد ماه جاری و زمان برگزاری انتخابات ساعت ۱۹ بعد از ظهر روز جمعه سی و یکم خردادماه جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/ د

انتخابات هیئت مدیره انجمن شعر فارسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.