مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از انجام ۶ هزار متر مکعب ریزش برداری در محور اردبیل- سرچم طی ۵۰ روز اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید محور اردبیل- سرچم گفت: از ابتدای سال جاری در عملیات مختلف بیش از ۶ هزار متر مکعب ریزش برداری در محور اردبیل- سرچم به دلیل شرایط جوی، بارش برف و باران و ریزش کوه انجام شده است.

وی افزود: در برخی عملیات راهداری همزمان با برف روبی و نمک پاشی در ارتفاعات ریزش برداری نیز انجام شده تا ایمنی تردد در این محور برای رانندگان تامین شود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری شاهد بارش‌های متعدد برف و باران در محور‌ها بودیم، از ابتدای فروردین امسال حجم ذکر شده از ریزش برداری انجام شده و عملیات ریزش برداری و لق گیری در صورت نیاز مجددا انجام می‌شود.

رحمتی در خصوص آخرین وضعیت ریزش برداری در جاده سرچم افزود: در روز‌های اخیر نیز ۴۰۰ متر مکعب ریزش برداری در کیلومتر ۱۰۵ و ۱۰۶ جاده اردبیل- سرچم انجام شده و تردد در این محور برقرار است.

وی با تقدیر از همکاری پلیس راه در مدیریت ترافیک و ریزش برداری در این محور گفت: محور اردبیل- سرچم از محور‌های پرترافیک استان به ویژه برای خودرو‌های سنگین است و به همین دلیل با دقت و مراقبت تردد خودرو‌ها با عملیات مختلف راهداری ایمن می‌شود.

به گفته دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل در برخی مواقع راهداران با تجهیزات لازم به ارتفاعات صعود کرده و نسبت به تثبیت سنگ‌های لق و ایمن سازی سنگ‌ها اقدام می‌کنند.

رحمتی اظهار کرد: با تلاش راهداران که در برخی ایام سال در دمای زیر صفر و شرایط نامناسب جوی خدمت رسانی می‌کنند، سفری ایمن برای رانندگان و مسافران تدارک دیده می‌شود.

انتهای پیام/ح

عملیات ریزش برداری در محور اردبیل- سرچم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.