سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: رضا خالقی فر بازیکن با تعصبی است و مصدومیت او صوری نیست.

اسد گلزار سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مصدومیت رضا خالقی فر مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: خبری که توسط بعضی از کانال‌های هوادارای منتشر شده است را تکذیب می‌کنم، زیرا رضا خالقی فر از ناحیه بینی مصدوم شده و به هیچ عنوان خودش را به مصدومیت نزده است.

او در ادامه افزود: خالقی فر به تیم فوتبال ماشین سازی تعصب دارد و هیچ وقت برای بازی نکردن مقابل هیچ تیمی خودش را به مصدومیت نمی‌زند.

او همچنین در واکنش به ادعای یکی از کانال‌های هواداری که مدعی شده بود، خالقی فر مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی به منظور مسابقه ندادن با تیم سابقش یعنی پرسپولیس خودش را به مصدومیت زده است گفت: در لیگ برتر فوتبال چنین چیزی وجود ندارد و بعضی از افراد با انتشار این اخبار فقط به حواشی دامن می‌زنند.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: بازی نکردن رضا خالقی فر در مقابل پرسپولیس با نظر سرمربی تیم بوده و این بازیکن قطعا به بازی بعدی تیم مقابل پدیده خواهد رسید و در یکی ۲ روز آینده مصدومیتش برطرف خواهد شد. علوان زاده نیز بازیکن با غیرت و با تعصبی است که در بازی مقابل پرسپولیس کاملا با انگیزه خواهد بود و در صورت صلاحدید کادرفنی در دیدار امروز به میدان خواهد رفت.

گلزار همچنین در ادامه عنوان کرد: بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ماشین سازی در مسابقات لیگ برتر فقط برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز در ۲ مسابقه آینده به میدان خواهند رفت و کسب نتایج تیم ماشین سازی به تیم‌های دیگر مرتبط نیست. بازیکنان تیم ماشین سازی با پیروزی در این ۲ بازی فقط برای ارتقا وضعیت خود در جدول مسابقات به میدان خواهند رفت.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص تمدید قرارداد رضا مهاجری با تیم ماشین سازی نیز گفت: در خصوص تمدید قرارداد رضا مهاجری باشگاه تصمیم گیرنده اصلی است و با پایان مسابقات باشگاه در این باره تصمیم خواهد گرفت.

تیم فوتبال ماشین سازی امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار