سرپرست فدراسیون والیبال گفت: اگر جزو ۵ تیم برتر مسابقات لیگ ملت‌های والیبال باشیم، شرایط حضور در آمریکا را که قرار است فینال در این کشور برگزار شود، فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران بیان کرد: اگر جزو ۵ تیم برتر مسابقات لیگ ملت‌های والیبال باشیم، شرایط حضور در آمریکا را که قرار است فینال در این کشور برگزار شود، فراهم می‌کنیم. در ۲ بار گذشته که اعضای تیم در آمریکا حضور داشتند، کشور میزبان شرایط خوبی برای بازیکنان ما رقم نزده بود.

او افزود: برخی بازیکنان ما ۲ - سه بار روادید آمریکا را گرفته‌اند و دارند. ما درخواست روادید را به فدراسیون والیبال آمریکا دادیم زیرا سرپرست ما در زمان میزبانی ایران، به آن‌ها کمک کرد و هزینه شان را تقلیل داد  و این درخواست ما هم هست  چرا که اگر برای صدور روادید به کشور دیگری از جمله امارات   برویم، ۶۰۰ میلیون تومان هزینه  اضافی در بر دارد.

داوری ادامه داد: در گذشته به بخشی از بازیکنان و سرپرست تیم ما روادید ندادند و  فدراسیون والیبال آمریکا علاقه‌مند است در این میزبانی همکاری لازم را به حضور ایران در آمریکا داشته باشد. البته نوبت ما در امارات محفوظ است و مشکلی برای حضور در آمریکا وجود ندارد. بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند و نسبت به گذشته در شرایط مطلوب تری هستند. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم. البته المپیک را در پیش داریم و کسب سهمیه اولویت اول ما است. مرحله را در پیش داریم که یکی از آن‌ها در روسیه است و دیگری مکان مشخصی ندارد. امیدواریم لیگ ملت‌ها را با قدرت شروع کنیم، زیرا سرمربی تیم به بازیکنان اعتماد دارد.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد حضور بازیکنان جوانان در اردوی بزرگسالان اظهار داشت: در سالیان گذشته همین گونه بوده است و مشکلی وجود ندارد. اولویت اصلی با تیم بزرگسالان است، سپس جوانان و بعد نوجوانان. الان اختلافی نیست. خیلی از جوانان در اردوی بزرگسالان هستند. مشکلی نداریم و عطایی، وکیلی و کولاکوویچ نشست‌های خوبی داشتند و صحبت‌های لازم انجام شده است. فعلا هیچ صحبتی در مورد این بازیکنان نمی‌توان کرد باید منتظر نشست‌ها باشیم، اما بعید است مشکلی باشد و توافق صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: مشکل دریافت طلبمان پیگیری شد و تا چند وقت دیگر آن را دریافت می‌کنیم

مراسم قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین‌ برگزار شد

حضور معنوی نژاد در تمرینات تیم ملی


انتهای پیام/

اظهارات افشین داوری درباره شرایط والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار