شهردار خوی:

احداث بزرگترین شهربازی درتفرجگاه فنایی خوی با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی

با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی، بزرگترین شهربازی درتفرجگاه فنایی خوی احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردارخوی، با اشاره به دیدار و گفتگو‌های مختلف با سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: شهر خوی یکی از شهر‌هایی کم نظیری است که با تنوع زمینه‌های تاثیر گذار در رشد و توسعه شهری، پذیرای سرمایه گذاران مختلف در حوزه‌های متنوع فرهنگی، رفاهی، عمرانی، خدماتی، گردشگری و حتی صنعتی می‌تواند باشد.

وی اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های اصلی شهرداری در سال‌های اخیر تعریف پروژه‌های مختلف برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی بوده و با توجه به تسهیل سازی روند سرمایه گذاری و مشارک هچنین تنوع بخشی به خدمات ارائه شده زمینه حضور سرمایه گذران را در شهر خوی فراهم می‌سازد.

اکبرزاده افزود: با توجه به تعریف مولفه‌های موثر در جذب سرمایه گذار از سوی شهرداری، توسعه شهر خوی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد چشم اندازی تازه‌ای شده و شهر خوی امروز پذیرای مشارکت‌های بخش خصوصی برای رشد عمرانی، فرهنگی، رفاهی و گردشگری است.

وی تاکید کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری و تدوین سیاست گذاری‌های لازم برای استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی در تسریع روند توسعه شهر خوی در حوزه‌های مختلف و حمایت‌های شورای اسلامی شهر، امروز شاهد رغبت روزافزون سرمایه گذاران مختلف برای اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر خوی هستیم.

وی اذعان کرد: در حال حاضر جلسات دیدار و گفتگو با سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه شهربازی در مجموعه تفرجگاه بزرگ فنایی صورت می‌گیرد.

وی در همین راستا ادامه داد:تلاش می‌کنیم تا با توافق‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد احداث شهربازی بزرگ تفرجگاه فنایی برای استفاده شهروندان همچنین جذب مسافرین و گردشگران باشیم.

شهردار خوی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر خوی اجرا می‌شوند و یکی از مهمترین پروژه‌های این شهر، پروژه سرمایه گذاری سعدیه است که در بخش‌های خدماتی، رفاهی، تجاری و درمانی با مساحتی بیش از ۶۰۰۰۰ متر مربع، شاخص‌های جدیدی در حوزه ارائه خدمات به شهروندان و افزایش مولفه‌های فرهنگی، تفریحی به شهر خوی تعریف خواهد نمود.

وی گفت: پروژه سرمایه گذاری باغ تاریخی دلگشا (داغ باغی) نیز یکی از پروژه‌هایی است که با جذب سرمایه گذار و احداث این پروژه با تنوع خدمات و ایده‌های طراحی شده در این باغ نیز شاهد ارتقای فضا‌های تفریحی، رفاهی خدماتی و گردشگری در شهر خوی خواهیم بود.

اکبرزاده افزود: تحول ایجاد شده در سیاست گذاری‌های کلان شهرداری در تعریف و تدوین پروژه‌های کلان و سوق بخشیدن به سمت و سوی رونق اجتماعی و گردشگری و افزایش زمینه‌های رشد و ارتقای فرهنگی در کنار رشد عمرانی شهر در سال‌های اخیر توانسته است در پذیرش ایده‌های نو و پروژه‌های سرمایه گذاری موثر در این رشد کلان شهری تاثیر گذار باشد.

 

انتهای پیام/ت

ارتقای صنعت گردشگری در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.