سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس، فهرست بازیکنان مدنظرش را فردا (یکشنبه) در اختیار مدیران باشگاه قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

دیدار بعدی سرخپوشان رو در روی پارس جنوبی است که در جم برگزار می‌شود و آخرین بازی لیگ برای شاگردان برانکو محسوب خواهد شد. تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما ۲ دیدار حساس دیگر برای این تیم باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند. برانکو ایوانکوویچ که به طور معمول در فصل‌های گذشته، اسم بازیکنان مد نظر خود را چند بازی مانده به پایان لیگ در اختیار مدیران این باشگاه قرار می‌داد، در لیگ هجدهم هنوز این کار را انجام نداده و قرار است این اتفاق فردا (یکشنبه) رخ دهد.

قرار است برانکو جلسه‌ای را با مدیران باشگاه تیم سرخپوش بگذارد و نام بازیکنان مدنظر و آزاد را در اختیار مدیران قرار دهد.   شنیده می‌شود سرمربی پرسپولیس نام ۲ بازیکن را در دو پست د فاع و حمله به مدیران می‌دهد تا ایرج عرب و دوستانش کار مذاکره را آغاز کنند.

پرسپولیس در لیگ شانزدهم و هفدهم با هدایت برانکو به قهرمانی رسید و حالا یک گام تا قهرمانی در لیگ هجدهم فاصله دارد.


بیشتر بخوانید:

برانکو: با برد در بازی فردا یک قدم به قهرمانی نزدیک می شویم / هنوز لیستی به باشگاه نداده ام

ارتش سرخ آماده فتح لیگ هجدهم/ سربازان ژنرال در تعقیب پرسپولیس/ رویاپردازی فرهاد برای لیگ قهرمانان آسیا

برانکو در صدد کسب دوازدهمین پیروزی مقابل تبریزی‌ها


انتهای پیام/

پرسپولیس در صدد جذب ۲ بازیکن در نقل و انتقالات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار