رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: وزیر کشور در حکمی داور نظری اردبیلی را به عنوان شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد تائید کرد.

شهردار منتخب شورای شهر یزد تائید شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ارسال صورتجلسه شورای شهر در مورد سومین گزینه شهردار پیشنهادی حدود ۲۵ روز قبل به وزارت کشور گفت: با توجه به وصول پاسخ مثبت استعلام و تکمیل مراحل قانونی، حکم شهردار از سوی وزیر کشور صادر و امروز به استان ابلاغ شده است.

همچنین محسن عباسی هرفته سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نیز ضمن اعلام صدور حکم داور نظری، بیان کرد: امیدواریم با حضور وی روند حرکت رو به جلوی شهرداری ، سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: از همه اعضای شورا که در عین داشتن نظرات متفاوت در انتخاب شهردار، پس از انتخاب داور نظری با همدلی و همراهی کمک کردند تا در فضایی آرام، این امر پیگیری و تشریفات اداری انجام شود تشکر می کنم.

محسن عباسی اظهار داشت : فضای شورا و شهرداری فضای مثبتی است و مطمئنا هر یازده عضو شورا با دلسوزی و دغدغه مندی که برای شهر دارند به شهردار جدید کمک خواهند کرد تا شهر مسیر پیشرفت و تعالی خود را ادامه دهد.

نظری اردبیلی ۲۴ فروردین سال ۱۳۹۸ در یکصد، چهل و ششمین نشست شورای شهر یزد با ۶ رای موافق و پنج رای مخالف شورا، به عنوان شهردار منتخب یزد معرفی شد.

وی فارغ التحصیل مهندسی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران در گرایش برنامه‌ریزی استراتژیک است.

وی همچنین مشاور صنعت نفت در طرح ملی کارت هوشمند سوخت و قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

نظری اردبیلی ۱۸ سال سابقه مدیریت و برنامه‌ریزی در دانشگاه صنعتی شریف، صنعت نفت، هلدینگ آی. سی. تی بانک پاسارگاد دارد و فعالیت‌هایی نیز در سازمان مدیریت صنعتی، هلدینگ IDRO,IMIDRO,موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، مرکز تحقیقات مخابرات ایران و شرکت هواپیمای ماهان در پرونده کاری خود دارد.

شهردار منتخب شورای شهر یزد تائید شد


انتهای پیام/ ا

وزارت کشور شهردار منتخب شهر یزد را تایید کرد

برچسب ها: وزارت کشور ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار