وزارت کشور بحرین با انتشار بیانیه‌ای رسمی، از «عبدالله الغریفی» از بزرگ‌ترین مراجع دینی شیعه در بحرین به شدت انتقاد و او را متهم به «هم‌نوایی با تروریسم» کرد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت کشور بحرین روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای رسمی، از «عبدالله الغریفی» از بزرگ‌ترین مراجع دینی شیعه در این کشور به شدت انتقاد و او را متهم به «هم‌نوایی با تروریسم» کرد.

وزارت کشور بحرین در این بیانیه مدعی شده منبر الغریفی نه تنها اقدامات تروریستی را محکوم نکرده، بلکه به عکس با آن هم‌نوایی و آن را قبول کرده است.

در بیانیه مذکور با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان در فهرست تروریستی آمریکا، همچنین آمده است: «آنچه در بحرین رخ داد روشن بود که با تشویق و دستور خارج صورت گرفت و هر کس طبق مرجعیت ملی موضع نگیرد، خود را در دایره [اتهام] همکاری با این مقاصد خصمانه قرار داده است... کشمکش‌هایی در منطقه وجود دارد از جمله قرار گرفتن نام حزب الله لبنان و سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی و این از اموری است که مسئولیت‌پذیری ملی و حلقه‌زدن گرد رهبری والاحضرت را می‌طلبد و هر کسی افکار این سازمان‌های تروریستی را بپذیرد خود را در معرض بازخواست قرار داده است...».

بیانیه تند وزارت کشور رژیم آل خلیفه در حالی علیه الغریفی منتشر می‌شود که حدود ده روز پیش (اول می) خلیفه بن سلمان آل خلیفه، نخست‌وزیر بحرین، به دیدار این مرجع دینی رفت و در آن دیدار بر «وحدت ملی» در بحرین تأکید شد.

بیانیه دولت بحرین علیه یکی از بزرگترین مراجع دینی این کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، اتحادیه عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار