آزادکار عنواندار کشتی روسیه گفت: هیچ گاه نمی‌توانم ورزش زیبای کشتی را ترک کنم و به سمت ورزش‌های رزمی همچون MMA بروم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرشید سعداله یف آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم و ملقب به تانک روسیه با بیان این مطلب افزود: در رقابت‌های قهرمانی اروپا در رومانی از آمادگی کامل برخوردار نبودم و پس از مسابقات جهانی مجارستان این اولین رقابتی بود که در آن به میدان رفتم.

وی ادامه داد: مدت‌ها از آسیب دیدگی زانو و چند مصدومیت دیگر رنج می‌بردم و به دلیل همین مصدومیت و روند درمانی در رومانی با آمادگی کامل به میدان نرفتم.

این کشتی گیر ۲۳ ساله که یک مدال طلای المپیک و سه مدال طلا جهان را در کارنامه خود دارد در مورد برنامه‌های بعدی خود اظهار داشت: قصد دارم در صورت صلاحدید جامبولات تدیف سرمربی تیم در بازی‌های اروپایی در مینسک بلاروس و مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در نورسلطان قزاقستان به میدان بروم.

سعداله یف در پایان در مورد اینکه آیا قصد دارد مانند برخی کشتی گیران به سمت ورزش MMA برود گفت: در سال ۲۰۲۰ میلادی باید مدال طلای دوم المپیک را در توکیو بدست بیاورم و تمام برنامه‌های زندگی ام را برای آن گذاشته ام. خوشحالم که می‌بینم دوستانم در ورزش‌های رزمی در حال مبارزه هستند، اما هیچ گاه نمی‌توانم ورزش زیبای کشتی را ترک کنم و به سمت این ورزش‌ها بروم. در زندگی همه چیز پول نیست و خانواده در اولویت است.


بیشتر بخوانید:

اسماعیل پور: ۳ ماه دیگر به میادین بر می‌گردم / هزینه‌های جراحی را از جیب پرداخت کردم

بهرام مشتاقی: بلاتکلیفی برای کشتی سَم است/ از کادر فنی حمایت می‌کنیم

جردن باروز به دنبال حضور در MMA/ آزادکار مطرح روس در سوادی کسب دومین مدال طلای المپیک


انتهای پیام/

اظهارات قهرمان نامدار کشتی روسیه درباره ورزش MMA

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار