رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی بماندشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج به دلیل افزایش تقاضای مردم به خرید فرآورده‌های خام دامی اقدام به نظارت بیشتر بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها کرده است.

وی گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج با دو اکیپ ثابت و سیار در دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ بر تولید و عرضه مواد خام دامی نظارت می‌کند.

بماندشتی افزود: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل: قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها و همچنین رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها بازرسی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کنترل و نظارت‌های مستمر در ارتقای وضعیت بهداشتی جامعه بسیار حائز اهمیت است گفت: شهروندان گوشت و فرآورده‌های دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.

بماندشتی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف (عرضه گوشت قرمز بدون مهر و لیبل دامپزشکی، عرضه مرغ به صورت غیر بسته بندی، عرضه فرآورده‌های بسته بندی شده غیر مجاز بدون تاریخ تولید، انقضا و کد دامپزشکی و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودرو‌های فاقد سرد خانه) مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان و یا به شماره ۴۴۲۸۱۰۰۸ گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

گوشت را از مراکز مجاز تهیه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار