مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: در راستای رونق تولید و اشتغال در منطقه مشکلات واحد‌های تولیدی استان توسط دستگاه‌های اجرایی رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل صبح امروز در جریان بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان گفت: این مجموعه ظرفیت عظیمی برای استان به شمار می‌رود و یکی از پروژه‌های عظیم در منطقه بوده که زمینه اشتغال برای افراد قابل توجهی را فراهم آورده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در این مجموعه افزود: بکارگیری تکنولوژی و نیروی کار ماهر یکی از مولفه‌های اصلی رقابت است که در مجموعه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان شاهد این موضوع هستیم و همین امر زمینه‌ساز رونق فعالیت این نیروگاه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه مسائل ایمنی و سلامت نیروی کار همواره مورد تاکید بازرسان کار این اداره است، تصریح کرد: مجموعه سیکل ترکیبی سبلان به لحاظ رعایت موارد بهداشت ایمنی کار در شرایط مطلوبی قرار دارد.

رحیمی حفظ و صیانت از اشتغال را مقوله‌ای اساسی و مهم در واحدهای تولیدی دانست و افزود: امروز اقتصاد و مولفه‌های وابسته به آن شرایط دشواری را برای فراهم کردن اشتغال پدید آورده‌اند و ما در این خصوص قدردان کارآفرینان و کارگران به عنوان زنجیره ارزش آفرین کشور هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در راستای رونق تولید و اشتغال در منطقه مشکلات واحدهای تولیدی استان توسط دستگاه‌های اجرایی رصد می‌شود و در بازدیدهای میدانی مشکلات واحدهای کارگری استان از نزدیک مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ع

حفظ و صیانت از اشتغال مقوله‌ای اساسی در واحدهای تولیدی است

 

برچسب ها: اشتغال ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.