مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی به تهدیدات پوشالی و از روی ضعف اخیر آمریکا درباره اقدام نظامی در خلیج فارس واکنش نشان داد.

آمریکا جرئت درگیر شدن با ایران نداردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی در پی تهدیدات پوشالی و از روی ضعف اخیر مقامات آمریکایی پس از تصمیم مقتدرانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات ایران در برجام با انتشار پست‌هایی تحلیل خود درباره این موضوع را بیان کرد.

گفتنی است؛ آمریکایی‌ها در یکی از این تهدیدات که به شکل معناداری توسط رسانه‌های غربی پررنگ شده است، ادعا کرده‌اند که قصد اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به خلیج فارس را دارند.


بیشتر بخوانید: خواهش ناو هواپیمابر آمریکایی از سپاه پاسداران +فیلم


محمدی در توییتر نوشت:

با بیان شکست تلاش مدعیان برجام در خصوص شرایط فعلی روابط ایران و آمریکا در حساب کاربری شخصی خود نوشت:

ایران با اعزام ناو هواپیمابر هم پای میز مذاکره‌ای که به نفعش نباشد نخواهد آمد، چه رسد به شماره دادن از طریق سفارت سوییس!

 

آمریکا جرئت درگیر شدن با ایران  را ندارد

در ذهنیت عقب مانده امنیتی دولت فعلی ، آمریکا همین بس که نمی داند در محیطی که عمده نبردها نامتقارن و جنس مواجهه عمدتا عملیات های هوشمند و نقطه‌ای است، ناوهای غول پیکر و هواپیماهای استراتژیک بیشتر (هدف های آسان) تلقی می شوند تا عوامل بازدارنده.

آمریکا جرئت درگیر شدن با ایران  را ندارد

نوشتن مقاله‌ای بلند درباره امکان و امتناع درگیری نظامی ایران و امریکا را آغاز کرده‌ام. دعا کنید به این قیل و قال‌ها برسد.

آمریکا جرئت درگیر شدن با ایران  را ندارد

کسانی در ایران با برجام تلاش کردند ایران را به بخشی از سیاست داخلی دموکرات‌ها در آمریکا تبدیل کنند و شکست خوردند. اکنون هم ترامپ هدفی جز این ندارد که ایران را به بخشی از سیاست داخلی خود تبدیل کند با این تفاوت که اصلی‌ترین شریک او یهودی های افراطی مانند کوشنر و نتانیاهو هستند.

آمریکا جرئت درگیر شدن با ایران ندارد

به یک نکته با نمک عنایت کنید.آمریکا نه فقط جرئت درگیر شدن با ایران ندارد بلکه همه نگرانی‌اش این است که مبادا ایران بخواهد با آن درگیر شود.

آمریکا جرئت درگیر شدن با ایران ندارد

تنها اتفاق نظامی مهم که در منطقه افتاده و من آن را جدی می گیرم این است که سازمان تروریستی @CENTCOM واحد روابط عمومی اش را تقویت کرده!

آمریکا جرئت درگیر شدن با ایران ندارد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.