رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری بار دیگر دموکرات‌های این کشور را مورد انتقاد قرار داد و آن‌ها را به جاسوسی بی‌سابقه از کمپین انتخاباتی خود متهم کرد.

ترامپ: جاسوسی دموکرات‌ها از کمپین من در تاریخ آمریکا بی‌سابقه بودبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در پیامی توئیتری دموکرات‌های این کشور را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: دموکرات‌ها هیچ چیزی ندارند. فقط می‌خواهند (توجه ها) از این رئیس جمهور منحرف شود. اف بی آی کار خود را انجام نمی‌داد، وزارت خارجه (در زمان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶) روز‌ها در حال سرپوش گذاشتن (بر اقدامات وزیر خارجه سابق آمریکا) به نفع هیلاری بود. در پایان روز آن‌ها از کار‌های که انجام داده بودند، وحشت‌زده بودند و باید وحشت‌زده باشند. این یک شوخی فریب آمیز است.

ترامپ در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: کمپین من به طور جدی از سوی آژانس‌های اطلاعاتی و دموکرات‌ها مورد جاسوسی قرار می‌گرفت. این مسئله هیچگاه در تاریخ آمریکا رخ نداده بود و مشخص شد که همگی این‌ها یک کلاهبرداری تمام، یک تعقیب توهم بود که هیچ تبانی و کارشکنی از آن نتیجه نشد. نباید اجازه داد که دوباره چنین موضوعی اتفاق بیافتد!

ماه گذشته میلادی یک نسخه سانسور شده از گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا منتشر شد. هرچند در گزارش مولر که  از سوی وزارت دادگستری آمریکا منتشر شد هیچ شواهدی از توافق میان ترامپ و ستاد انتخاباتی‌اش با روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ مشاهده نشد، اما، مولر در گزارش خود ده مورد احتمالی از کارشکنی‌های احتمالی ترامپ را فهرست بندی کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار