ملی پوش بوکس کشورمان گفت: حریف تمرینی ندارم و فقط با ضربه زدن به کیسه نمی‌توانم سهمیه کسب کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان روزبهانی ملی پوش بوکس کشورمان گفت: حواشی در فدراسیون بوکس زیاد است و مسئولان مدام در حال خریدن زمان هستند. حواشی موجود در بوکس دودش فقط به چشم بوکسور‌ها می‌رود. طبق صحبت‌های انجام داده می‌خواهم به زودی با وزیر ورزش دیدار داشته باشم.

او افزود: شرایط به گونه‌ای است که انگار  وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک و سایر مسئولان بوکس را نمی‌خواهند. چند سالی است که لیگ بوکس تعطیل است و به جای حل این موضوع مدام می‌گویند بوکس بانوان را راه اندازی کنیم. بوکس در دنیا مافیا دارد و برای کسب مدال باید پول خرج کرد.

او درباده عملکرد تیم ملی بوکس در قهرمانی آسیا گفت: تیم بهترین نتیجه را در قهرمانی آسیا کسب کرد و نباید از این تیم جوان توقع می‌رفت تا مدال طلا و نقره کسب کنند. اختلاف بازیکنان تیم ملی با من ۱۰ سال است. اگر این تیم حمایت شود سال آینده می‌تواند مدال طلا و نقره کسب کند.

روزبهانی بیان کرد: در مسابقات جام مکران من به ناداوری‌ها باختم. در آن دوره از مسابقات در وزن ۹۱ کیلوگرم شرکت کردم و اکنون در حال وزن کم کردن هستم تا در وزن ۸۱ کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک رقابت کنم. هر بازیکنی که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند سهمیه المپیک را کسب می‌کند.

او گفت: من با حامی مالی جدیدی قرارداد بستم و قرار است از نظر  پوشاک، سفر یا اردو  هزینه ها را عهده بگیرد و ضعف‌های امکاناتی که برایم وجود دارد را رفع کند.

روزبهانی درباره کنار گذاشتن احدی اظهار کرد: در نزدیکی مسابقات المپیک فدراسیون تغییر بزرگی را در تیم ملی ایجاد کرد و اکبر احدی را کنار گذاشت. اردو‌های تیم ملی تا یک ماه آینده تعطیل است تا مربی قزاق به ایران بیاید. اکنون بوکس جهان در دست ازبکستان است و آوردن مربی قزاق اشتباه است. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که در قهرمانی آسیا یک بازیکن از کشور قزاقستان نیز مدال کسب نکرده است. قرار بر این است مربی من اکبر احدی باشد.

ملی پوش بوکس ادامه داد: در المپیک ریو تنها بازیکن بوکس ایران من بودم و حریف تمرینی نداشتم الان نیز همین شرایط را دارم چرا که حریف تمرینی ندارم. من برای موفقیت نیاز به حریف تمرینی دارم. من فقط با ضربه زدن به کیسه نمی‌توانم سهمیه کسب کنم. من بسیاری از پیشنهاداتم را برای بوکس زدن در کشور‌های دیگر رد کردم چرا که تمام هدفم موفقیت و پیشرفت بوکس ایران است.

روزبهانی عنوان کرد: پس از عمل گردن و آن جراحی سنگین باز هم بوکس را شروع کردم  شاید هر کس دیگری جای من بود دیگر بوکس انجام نمی‌داد.

روزبهانی در ادامه عنوان کرد: سال‌هایی که در تیم ملی بودم حقوقی دریافت نکردم و نداشتم. سایر ملی پوشان نیز قرار بوده است که حقوق دریافت کنند، اما  حقوقی  دریافت نکرده اند.

ملی پوش بوکس درباره اهدا شدن مدالش توسط رئیس فدراسیون بوکس به موزه کمیته ملی المپیک گفت: من از اهدا شدن مدالم به موزه اطلاعی نداشتم و از روی عکس‌های منتشر شده متوجه شدم. ثوری رئیس فدراسیون بدون اطلاع من این اقدام را انجام داد. پیش از این هم دوست نداشتم مدالم را اهدا کنم.

او در ادامه اظهار کرد: این مدال را در لیگ جهانی ۲۰۱۳ با تیم قزاقستان کسب کردم. برای اولین بار بود که این مدال به ایران می‌آمد و من تصمیم گرفتم آن را به ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون تقدیم کنم. پس از آنکه ثوری اعتراض من را دید گفت اگر بخواهی مدالت را پس می‌گیرم و من قاطع اعلام کردم مدالم را می‌خواهم. در نهایت ثوری با یک عذر خواهی این ماجرا را حل کرد و نتوانستم چیزی بگویم.

او درباره‌ی خواسته اش از مسئولان گفت: تنها خواسته‌ی من داشتن یک اردوی تدارکاتی پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. اگر به مسابقه قزاقستان اعزام شوم می‌توانم برای گزینشی المپیک آماده شوم.

انتهای پیام/

در المپیک سهمیه خواهم گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار