کلاهبردار کارت به کارت در چنگ پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار کارت به کارت در اراک خبر داد.

کلاهبردار کارت به کارت در چنگ پلیسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید نورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: فردی که با شگرد کارت به کارت و تماس با شهروندان مبنی بر اینکه برنده پول نقد یا زیارت عتبات عالیات شده اند پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این شخص در تماس تلفنی و با وعده‌های جایزه در یکی از شرکت‌های تلفن همراه، مخاطب را به پای دستگاه عابر بانک هدایت می‌کرد و موجب تخلیه حساب و سرقت از آنها می شد.

حسینی ادامه داد: با وجود هشدار‌های متعدد در این خصوص به شهروندان باز هم شاهد این نوع کلاهبرداری هستیم و با توجه به شکایت متعدد شهروندان و وصول این گونه پرونده‌ها به پلیس آگاهی مرکز استان، تیم ویژه مبارزه با جرایم کلاهبرداری در این خصوص تشکیل و متهم در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.

وی بیان کرد: تحقیقاتی که تاکنون از این متهم صورت گرفته است به ۱۱۸ فقره کلاهبرداری با شگرد کارت به کارت در سطح کشور اعتراف کرده است که مالباختگان شناسایی شدند و تشکیل پرونده داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان اینکه پلیس با حمایت دستگاه قضائی و با شدت با این گونه متهم‌ها برخورد می‌کند گفت: شهروندان توجه داشته باشند که اینگونه تماس‌ها برای کلاهبرداری هستند و در صورت مواجه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

دستگیری کلاهبردار کارت به کارت در اراک

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.