معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته ۲هزار و  ۸۰۴  فرصت شغلی ایجاد شده که ۲۳۵ فرصت شغلی از طریق کاریابی و   ۲۵۶۹ شغل از طریق پرداخت تسهیلات محقق شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی در استان ایجاد شد که در این راستا ۵۱۲ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.  

حسینی ادامه داد: از این تعداد  هزار و ۶۰۵ طرح در روستا با اعتبار ۳۲۰ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال و ۹۶۴ طرح در شهر با اعتبار ۱۹۱ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: بر همین اساس از این تعداد پرداخت شده از محل تسهیلات ۱۸۸۳ طرح از محل منابع بانکی و ۶۸۶ طرح از منابع امدادی و سایر منابع بوده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد است، یادآور شد: تعداد ۸۷۰ طرح توسط مجریان زن با اعتبار ۱۲۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال و تعداد ۱ هزار و ۶۹۹ طرح توسط مجریان مرد با اعتبار ۳۸۶ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام / ط آ

ایجاد بیش از ۲هزار فرصت شغلی

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.