فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود خبرداد.

عامل تیراندازی خیابان کاج شاهرود دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی شاهرود گفت: چندروز قبل دو موتور سوار با صورت های بسته در ابتدای یکی از کوچه های خیابان کاج شاهرود اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری نموده و از محل متواری شدند.

وی با اشاره به دردست نبودن هیچگونه سرنخ ومشخصاتی ازعاملین این تیراندازی گفت: در نهایت پس ازچندروز کار اطلاعاتی ردپای فردی سابقه دار با انگیزه اختلافات قبلی از یک پرونده نزاع منجر به قتل در این ماجرا گرفته شد.

این مقام آگاه در ادامه از شناسایی عامل این تیراندازی سخن گفت و تصریح کرد: در نهایت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شاهرود موفق به شناسایی عامل این اقدام نموده که با توجه به متواری بودن متهم و همدست وی،اقدامات لازمه در خصوص شناسایی محلهای اختفای آنان انجام و در نهایت بامداد امروز متهمین بهمراه یکی از افراد سابقه دار در مخفیگاهشان شناسایی که با ورودماموران پلیس امنیت و یگان امداد از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شلیک پلیس به سمت متهمین سخن گفت و افزود: با شلیک چند تیر توسط ماموران درنهایت هر ۳متهم دستگیر و از مخفیگاه آنان دوقبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط گردید.

سرهنگ کریمی در پایان برخورد با هنجار شکنان ومخلان نظم و امنیت را سرلوحه کاری پلیس دانست و ابراز داشت: به هیچ فردیاگروهی اجازه نخواهیم داد امنیت شهروندان را به مخاطره اندازد و اگرافرادی هستند که سودای اینگونه اقدامات را در سر دارند بدانند که پاسخ بسیار سختی در انتظار آنان است.

انتهای پیام / گ 

عاملان تیراندازی شاهرود دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار