فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، نتایج اجرای این طرح را در کاهش زمینه‌های جرم و افزایش رضایتمندی مردم موثر برشمرد.

دستگیری ۸ متهم قاچاق سوختبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور پاکسازی نقاط جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی فروردین ماه سال جاری تاکنون در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح با دستگیری ۱۶ نفر سارق؛ ۲۸ مورد سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل، مغازه، احشام و سایر سرقت‌ها کشف شد که با توجه به نوع سرقت‌ها لازم است شهروندان در جهت پیشگیری از سرقت نکات ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ تاج آبادی بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق نیز ۷ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و در این رابطه ۸ نفر متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۷۰ نفر متهم تحت تعقیب قضایی یادآور شد: در این طرح ضمن برخورد با رانندگان متخلف، تعداد ۴۱ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ تاج آبادی دستگیری ۷ خرده فروش موادمخدر و تعدادی سلاح ممنوعه و شکاری را از دیگر دستاورد‌های این طرح برشمرد و تصریح کرد: در خصوص نزاع‌های فردی و دسته جمعی ۱۵ نفر دستگیر شدند که می‌طلبد شهروندان به ویژه قشر جوان آستانه صبر خود را بالا ببرند و با پرهیز از نزاع و درگیری گرفتار رفتار‌هایی که یک عمر پشیمانی به بار می‌آورد، نشوند.

فرمانده انتظامی ریگان بیان کرد: پلیس در برقراری امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند که در این میان مشارکت خود شهروندان نقش مهمی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ح

ارتقا امنیت اجتماعی در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.