استاندار قزوین گفت: موفقیت در مبارزه با مواد مخدر نیازمند استفاده از روش‌های نوین و جدید است، چون شیوه ترانزیت و توزیع و تولید هم فرق کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: باید نگاه جدیدی در مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم و  از روش‌های نوین و جدید استفاده کنیم چرا که شیوه ترانزیت و توزیع و تولید هم فرق کرده است.

زاهدی افزود: در این میان از رسانه‌ها هم انتظار داریم در آگاهی بخشی مشارکت بیشتری داشته باشند، زیرا ریشه بسیاری از آسیب‌ها مواد مخدر و اعتیاد است.

زاهدی افزود: هرچقدر بر روی جوانان بیشتر متمرکز شویم در آینده جامعه سالم تری خواهیم داشت.

استاندار گفت: تا زمانی که خرده فروشان هستند عمده فروشان هم به کار خود ادامه می‌دهند پس باید مبارزه با این دو گروه هم زمان صورت بگیرد.

زاهدی در ادامه گفت: باید جامعه را بیش از پیش آگاه کرد، زیرا منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد است.

مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مراکز مختلفی در استان برای مبارزه با اعتیاد فعال هستند که برخی از آن‌ها زیر نظر ما فعالیت می‌کنند.

به گفته مهرام، در مجموع بیش از ۲۰ هزار نفر در این مراکز تحت پوشش هستند.

مهرام گفت: در بیمارستان قدس تعدادی تخت بیمارستانی برای معتادان زیر ۱۸ سال قرار داده شده است.

وی عنوان کرد: درباره دانش آموزان هم باید فکری جدی کرد و اگر برای این موضوع فکری جدی نشود در اینده دچار مشکلات بزرگ تری خواهیم شد.

سرهنگ خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حال انجام است و ما هم با گشت‌های سیار خود برخی از روستا‌هایی که نیاز باشد را رسد می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار