به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهاجران افغانستانی که در توییتر ادعا کرده بود یکی از نمایندگیهای اپراتور همراه اول حاضر نشده است به او به دلیل افغان بودن خدمت ارائه دهد، ضمن اعلام این خبر که مشکلش حل شده است، از همراه اول بابت پیگیری و پاسخدهی به مشکل عدم خدماتدهی به مهاجران افغانستانی تشکر کرده است.
این کاربر در حساب کاربری خود نوشته است:
امروز با پیگیریهای همراه اول و مازیار خسروی عزیز مشکل سیمکارتم حل شد.
بینهایت از همراهیتان سپاسگزارم.
پ ن : مهاجرین افغانستانی دارای کارت آمایش جهت دریافت خدمات همراه اول می توانند به دفاتر مخابرات مراجعه کنند.
این مهاجر افغانستانی چند روز پیش از ماجرای حضور خود در یکی از دفاتر خدمات اپراتور همراه اول و عدم سرویسدهی این دفتر به او به دلیل افغان بودن شکایت کرده بود. او در توضیح این مشکل نوشته بود:
چند روز پیش رفته بودم نمایندگی همراه اول سیم کارتم رو ۴G کنم بهم گفتن به افغانها خدمات نمیدیم بهتره درخواست نکنی چون ممکنه همین سیمکارت دستت هم بسوزه
پ ن: مهاجرین در ایران از کم ترین حقوق شهروندی برخوردار نیستند.
همراه اول در پاسخ به انتقاد این کاربر افغان در توییتر توضیحاتی ارائه داد و با تاکید بر تخلف بودن چنین رفتاری، در راستای حل این مشکل نوشت:
سلام دوست من، قطعاً نمایندگی یا دفتر خدماتی مربوطه تخلف کرده چون موظف هستن به همه مشترکین عزیز افغانستانی خدمات ارائه کنن. لطفا شماره تلفن خودتون و اطلاعات دفتری که مراجعه کردین رو دایرکت اعلام کنین بررسی کنیم
شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول هم در واکنش به ادعای این کاربر افغان مبنی بر عدم سرویسدهی یکی از دفاتر خدمات مشتریان همراه اول به مهاجر افغانستانی در حساب کاربری شخصی خود در توییتر وعده پیگیری داده و نوشته بود:
منکر وجود کاستىها و تخلفات نیستیم، ولى خوشحالم که در شرکتى کار میکنم که که نسبت به حقوق مشتریان خود حساس و پیگیر است. موضوع مطرح شده به همراه اطلاعات دفتر مراجعه شده در اختیار همکاران امور مشتریان قرار گرفت. نسبت به حقوق تمامی مشترکین حساس هستیم و موضوع را پیگیرى خواهیم کرد.
انتهای پیام/