مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:۶۸۴ طرح توسط کمیته نظارت استان و یک هزار و ۱۲۵ طرح نیز توسط کمیته نظارت شهرستان مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،۷۳ طرح اشتغالزای دارای انحراف در ایلام شناسایی شدشکراله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:۶۸۴ طرح توسط کمیته نظارت استان و یک هزار و ۱۲۵ طرح نیز توسط کمیته نظارت شهرستان مورد بازدید قرار گرفتند که در مجموع ۷۳ طرح دارای انحراف شناسایی شد.

وی ادامه داد: این طرح‌های دارای انحراف جهت اجرای بند هفت ماده ۱۲ به بانک معرفی می‌شوند چرا که در راستای اشتغال از آن استفاده نشده و از ۶ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام بیان کرد : به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گام دیگری جهت شفافیت در این وزارت برداشته شده و اسامی دریافت کنندگان ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی اعلام شد.

شیرخانی یادآور شد: این میزان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تایید کننده هر استان منتشر شد.
وی  ادامه داد: از ابتدای طرح اشتغال پایدار یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی با اشتغال چهار هزار و ۵۰۰ نفر و ۳۲۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات اشتغال فراگیر در استان ایلام به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/با

پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.