به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس بیان کرد: برگزاری چنین نشستها و ملاقاتهایی کمک میکند که فرایند پاسخگویی به خواسته شهروندان کاهش یابد و مدیران در همین جلسات پس از بررسی تقاضای مطرح شده پاسخ لازم را به آن تقاضا بدهند.
وی تصریح کرد: برخی از این تقاضاها تا دریافت پاسخ نهایی مراحل دیگری را نیز باید طی کند که مدیران موظند تا بدست آمدن نتیجه و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان، فرایند کار را کنترل و بررسی کنند.
رحیمی ادامه داد: حضور مدیران در این جلسات و ملاقاتهای مردمی باعث میشود که وقت مردم در راهروهای ادارات و دستگاهها کمتر تلف شود و یا پاسخهای مبهم به آنها داده نشود.
استاندار فارس افزود: در جلسه ملاقات مردمی نیز تقاضای بیش از ۷۰ مراجعه کننده بررسی و دستوراتی برای رسیدگی به درخواستها صادر شد.
دارا کیانی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس نیز تصریح کرد: از مجموع تقاضاهای بررسی شده در آخرین جلسه ملاقات مردمی استاندار فارس، به ۳۸ درصد پاسخ مثبت، ۳۳ درصد پاسخ منفی وبه ۱۷ درصد مشاوره داده شد و ۱۲ درصد در خواست ها نیز در دست اقدام است.
وی اضافه کرد: بررسیها نشان داد که بالاترین کیفیت پاسخ دهی به تقاضای مراجعان مربوط به جهاد کشاورزی و بهزیستی بوده است.
انتهای پیام/ت