استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید مدت پاسخگویی به درخواست مراجعان کنندگان را تا حد ممکن کاهش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس بیان کرد: برگزاری چنین نشست‌ها و ملاقات‌هایی کمک می‌کند که فرایند پاسخگویی به خواسته شهروندان کاهش یابد و مدیران در همین جلسات پس از بررسی تقاضای مطرح شده پاسخ  لازم را به آن تقاضا بدهند.

وی تصریح کرد: برخی از این تقاضا‌ها تا دریافت پاسخ نهایی مراحل دیگری را نیز باید طی کند که مدیران موظند تا بدست آمدن نتیجه و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان، فرایند کار را کنترل و بررسی کنند.

رحیمی ادامه داد: حضور مدیران در این جلسات و ملاقات‌های مردمی باعث می‌شود که وقت مردم در راهرو‌های ادارات و دستگاه‌ها کمتر تلف شود و یا پاسخ‌های مبهم به آن‌ها داده نشود.

استاندار فارس افزود: در جلسه ملاقات مردمی نیز تقاضای بیش از ۷۰ مراجعه کننده بررسی و دستوراتی برای رسیدگی به درخواست‌ها صادر شد.

دارا کیانی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس نیز تصریح کرد: از مجموع تقاضا‌های بررسی شده در آخرین جلسه ملاقات مردمی استاندار فارس، به ۳۸ درصد پاسخ مثبت، ۳۳ درصد پاسخ منفی وبه ۱۷ درصد مشاوره داده شد و ۱۲ درصد در خواست ها  نیز در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان داد که بالاترین کیفیت پاسخ دهی به تقاضای مراجعان مربوط به جهاد کشاورزی و بهزیستی بوده است.

انتهای پیام/ت

کاهش پاسخگویی به مراجعان در استانداری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.