رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز از برگزاری سمینار آموزشی راهکار‌های شناسایی و مواجه با اخبار جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز گفت : در سمینار راهکار‌های مواجه با اخبار جعلی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته روابط عمومی در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد، مختار جعفری، کارشناس ارشد علوم ارتباطات به ایراد سخن خواهد پرداخت.

هیوا حاجی محمدی افزود : جعفری که سابقه تالیف، ترجمه و تدریس در حوزه ارتباطات و رسانه را در کارنامه خود دارد پیرامون فیک نیوز (اخبار جعلی) و ویژگی‌های روزنامه نگاری موبایلی به ایراد سخن می‌پردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز به مخاطبین این سمینار اشاره کرد و افزود: گرچه مخاطبان اصلی این سمینار، کارشناسان روابط عمومی و امور فرهنگی ادارات و اصحاب رسانه هستند، ولی ورود برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی معتبر دریافت خواهند کرد.

حاجی محمدی اذعان کرد: این دومین سمینار آموزشی در دو سال گذشته در حوزه ارتباطات و رسانه در سقز است، شهریور ماه ۹۷ با حضور دکتر حمید شکری خانقاه، سمینار مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی و رسانه برگزار شد و این برنامه نیزبه مناسبت هفته روابط عمومی روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

سمینار راهکار‌های مواجه با اخبار جعلی در سقز برگزار می‌شود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.